تیم هیات هیات زارچ به عنوان تیم منتخب والیبال نشسته استان در مسابقات  والیبال نشسته لیگ دسته یک قهرمانی باشگاههای کشور در دومین گام خود  در مقابل تیم اردبیل با کسب نتیجه سه و بر صفر توانست نتیجه ای مقتدرانه را کسب و جایگاه خود به عنوان مدعی قهرمانی تثبیت کند.
در این مسابقه که عصر روز چهارشنبه، هفتم دیماه برگزار شد، هیات زارچ در گیم اول با کسب امتیاز 25 بر 20  و در گیم های دوم و سوم با کسب امتیاز 25 بر 18 و 25 بر 15 با اقتدار از سد حریف اردبیل خود گذشت و توانست با کسب دومین پیروزی خود به عنوان امید اول قهرمانی شناخته شود.
در این مسابقه تیم هیات زارچ به مربی گری، حسن محمدی و با ترکیب علی اکبر شریفی، محمد علی بابایی، مجتبی ایران زاد، ابراهیم اسدی، مهدی احمدی مقدم، رضا رضایی، مرتضی احمدخواه، فرشید نوری خواه، حمید امیریان، مسعود زارعی و مصطفی بیگی به میدان رفت.
تیم هیات اردبیل به سرمربی گری ناصررجبی، و ترکیب رسول نظمی، نجات اسکندرزاده، علی فیاضی، نوروز امانی، یونس صادقی، قادر زارع ولیمحمدی، محمد پارسا، داریوش حسین زاده ، یوسف علیزاده، مهدی تیموری، رحیم قوی پنجه و ابراهیم مرادی به مصاف تیم هیات زارچ رفت
داوری این مسابقه را ابراهیم قربانی، عبدالوهاب سقلی، احمد جلیلی، سعید محفوظی، محمدرضا باقیان، محمد تقی میرحسینی بر عهده داشتند.
مسابقات  والیبال نشسته لیگ دسته یک قهرمانی باشگاههای کشور با حضور تیم های هیات زارچ به عنوان منتخب استان یزد، هیات بوشهر، هیات بابل، هیات هشترود ، هیات اردبیل  و هیات خراسان جنوبی برگزار که به صورت دوره ای در قالب پانزده بازی، از هفتم دیما ماه به مدت سه روز در محل ورزشگاه حر سرچشمه زارچ  به رقابت می پردازند و تیم های اول و دوم به مرحله نیمه نهایی این لیگ دسته اول راه می یابند.

 یزدفردا



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا